Bilder m.m<3

hej på er ja i dag var det inte så fint väder eller ja det var sol i morse sen började det typ rengna några dropar...
och mullrade lite
Ja såå jag har messt bakat, och pysslat lite på mitt rum och datan
jag gjorde denna (obs detta är inte en blogg paus nu) bara så ni vet...
men jag tycker den blev bra och får duga här så länge jag kanske vissar denna litte då och då när det är finnt och så kanske jag inte bloggar och tar en paus
 
men ja jag har bakat sånna här muffinsar:

 
bilden är från goggle men får duga så länge
obs receptet kommer senare när jag kan och så
kanske redan i kväll vem vett men den dycker pu snart i allefall
Ja jag kan väl vissa en bild jag tog för någon dag sssenn ochså här kommer nån eller några så många som jag årkar vissa nu

här:
Förs några vatten bilder


sen en grön bild

Ja jag bjöd på en häst på denna bild ochså
<3



Men ja jag lägger upp mera bilder i morgon eller senare i kväll
men lovar att vi ses snart i gen i allaefall

Ja vi ses

//Sandra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0