Hej allihoppa<3

hej jag kom på en ny grehj i dag att jag läger up lite recept så där varje dag förr att hålla bloggen på topp:D men kommer blogga vanligt ochså så klart det blir väl bra och det är dom recepten jag har lagat och prövat i dag provade jag kladiga choklad muffins heter den recept kommer
men jag har inte bara vart hemma<3
i morrse kl 9 typ åkte jag till en kompis mamma skulle jobba 10
så jag åkte ditt vid 9 då kollade jag och Lovisa<3 heter hon på sommar loovs båten går på svt kl 9 på dagarna men vi kollade på den
sen gick vi ut med hunden pixi vi gicken promenade med den sen gick vi till våran koja
som vi har ficksat och så hoppade vi studsmatta och ja massa grejer helt enkelt

sen red hon och jag med på deras halv blood
ja sen åkte jag hem ..
och ja nu har jag bakat muffins och sitter och mummsar på dom <3


men ja jag har väl inget mer att säga så ja vi hörs snart
i gen


///Sandra<3


bjuder på denna sötis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0