Sandra här <3 <3

Ville bara säga grattis till rosa som fylde år i går fredag den 13 haha men aja Grattis!

Men hej ska berätta lite vad jag gjorde på lovet då

Vi börjar med skärtorsdagen: då till bringade jag dagen på dragen vår fritidsgård var med veronika och matilda där efter skolan och sen drog vi och käkade pizza på ankaret och sen ner till draget i gen! underbara vuxna som jobbar där ochså ni är bäst! <3 Träffade ochså pojkvännen på kvällen <3 <3 mys <3 Älskar dig <3

Fredagen: tog det meest lungt kan inte säga att jag gjorde mycket haha<3

Lördagen gick up kl 5.30 för att åka ner till elmia på bilsports mässan med dom bästa <3 det vart skoj heldag där nere drog hemmot vid 16 tiden kom hem ganska sent

söndagen :det kom några på ficka och vi blev bjudna på middag hos dom bästa som vi var med på lördagen alltså älsklingen med familj <3
tillbringade hela kvällen där med god mat och effterrätt <3

PÅSKLOV!

måndagen: Då köpte jag en bil som jag ska bygga om till epa en volvo 745 bernt från järnafären kom på ficka och även emil en släkting <3

Tisdagen: kommer inte ihåg vad jag gjorde med jobbade byggde ställning typ det haha <3

Onsdagen: började jag att riva lite inne i bilen och vart klar så långt jag kunde nu är det bara att kappa kvar <3 träffade älsklingen ochså <3 <3

Torsdagen: gick uppp kl halv 8 för då skulle jag åka med till tyresö med draget på gråttklättring det var as kul rekomenderar <3 ja kom hem vid halv 6 tiden på kvällen åt mat och sedan till draget där det var tävlingar och träffade älsklingen <3 <3

Fredag den 13: otursdagen ne inte så mycket för mej på dagen var det slappt jobbade lite och sedan kom sammy och camilla sammy är min syssling och är 8år. på kvällen vart det draget träffade inte pojkvännen då han var i stockholm men träffade några andra kompisar..

lördag: idag alltså ska jag va med rosa och jobba !

imorgon söndag: ska jag hämta majblommor då jag ska sälja och så ska jag va med rosa tror jag och blir väl ochså jobb <3
 




jag det får duga för mej just nu skriver senare hej då <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0