Hej Min Älskade blogg<33

Hej min älskade blogg ja hur mår alla är på topp humör
ja i dag vra det skola då det var fett kul
vi hade
Spanska ganska kul
sen hade vi rast sen
Engelska i EN timme det var ochså nace
sen vare rast sen en halvtimme svenska sen vardet lunch sen
på lunch rasten då gick jag och verran till biblan det var nice jag skulle låna 2 nya böker och få ett nytt låne kort mitt gick söder
så det var Nice
ja äfter rasten hade vi 2 timmar Hemkunskap det var Fett kul vi backade
Det var gott ochså haha:)<33

nu har jag ättit och smsat och skrivuit litte
på ett papper en berättelse
men nu eller ja jag vet tinte men jag har smsat med rosa och hon kemmer på fredag i morrn alltså
så då ska vi vara då<33

men nu ska jag gå bloggar nog snart


PUSSAR OCH KRAMAR SANDRA<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0