lenge sen nu<33

ja för låt att det uinta har vart någon riktig bloggning men nu är det ändringar på det nu ska jag försöka att skriva minst 2 inlägg pär dag anars tar jag i gen det någon annan dag jaja men ja det har var ganska mycket nu i dag var jag i skolan då började en ny skola alltså jag går i 7B nu jag gick gö i 6an förut så nu är jag nöjd får helt nya lärare och nu har vi skåp i stället för Lådår fett NICE dET ÄR ALLTSÅ att slippa lådorna

ja rosa åker hem i dag då Kommer Sakna henne men vi ses på helgerna och så
och snart ska mikael opereras ochså:( så då går han inte i skolan:( men det blir nog bra sän när du har opereras 


ja mycket nu ska ni veta men när rosa är i stan då kommer hon ochså blogg bra va???<333 men kom i gen gör järna reklam för vår blogg då kan vi reklama er blogg

PUSS &KRAM SANDRA<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0