3 dagar sen nu förlåt men

men bloggar så gott jag kan
i dag bakade jag bullar jul bullar med saffran i:)
och så har jag snackat litte med rosa
på stallet:) Nice och så slutade jag kl 11 i dag fick håååållll timme Nice säger jag bara
och de var bara halva klassen som fick sluta:D
hade ochså so prov i dag gick as bra MVG I DAG:):):)

i går då ja då var de skolan var jätte kul vår sv lärare bangade typ ur och fick damp för att vi skulle läsa någon grej högt då var de nåra som snackade:d
haha
så då dampade hon lås
hålde på att garva i jäll mej haha

i morrn
ska jag va i skolan sy på min duk osv ha dom vanliga ämnena
typ har spanska matte elevensval idrott och engelska i morrn
ska bli nice

ja ni i dag är de 2 veckor kvar till de blir.... LOOOOV
JIPPI FETT KUL:D

men jaja och så är det 17 dagar kvar till JUL LÄNGTAR SOM BARA DEN:D


men ja vi kan väl ses senare eller i morrn om jag har tid

Sandra:)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0