Dag 1 - Presentera mig själv.

Ja, jag kommer också att göra den där "Listan" som Sandra gör, så, Dag 1!

Ja, ni förstår nog vid det här laget att jag heter ROSA. Det kan vara lite jobbigt ibland, när alla uttalar det RÅÅSA... Alltså, inte någon av mina vänner, utan vikarier och sånt. :P

Jag bor i stan - På söder, närmare bestämt. Min släkt är väl inte ENORM direkt, men ganska så stor är den väl...
Jag har 4 kusiner, 2 på mammas sida, och 2 på pappas sida. Jag är älst av alla barn i släkten. :D

Jag gillar att rita, vara med vänner och rida. Jag rider en gång i veckan, och ska snart bli skötare. Min favorithäst är Eros, en känslig och ganska ung häst, som jag har fått rida rätt mycket *Stolt* Hehe... :D

Och ja, jag är kär i någon, men vem, det är faktiskt hemligt! :P Jaja, KANSKE jag säger något, men bara KANSKE!

Jag bloggar väl också på rätt så flitigt, ja, jag har haft ett ganska långt uppehåll, men nu skärper jag mig! :D

Japp, det var väl det mesta. Om ni vill veta mer om mig så kan ni alltid fråga! :D

Kram Rosa, och inte RÅÅSA! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

RÅÅÅSA HAHA NEJ ROSA HEHE

2010-12-18 @ 09:34:23
URL: http://toehorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0