Dag 2 - Min första kärlek

Jaha, men en sak ska ni veta! Nämligen: Jag är inte längre kär i min FÖRSTA kärlek, det var som sagt bara min första... :P

Ja, det var i... 3:an eller 4:an, han var snällast och sötast i klassen. Det enda kruxet var väl att han var kär i en av mina bästisar... Japp, det blev lite krångligt då... Han hade frågat chans på henne, och jag antar att jag var lite svartsjuk, för jag var nog rätt kall mot henne då... :P Ja, det ångrar jag såklart nu, hon är jättesnäll och söt, såklart att det var henne han frågade chans på... :P Men, nu har hon gjort slut, och han är nog ändå rätt ledsen för det. Jag tycker faktiskt att det var synd att dom gjorde slut, dom passade jättebra ihop! :D JAG vågade förstås aldrig fråga... :P

Jaha, kärlek är problematiskt... :D

Aja, det var nog allt...

Och kom ihåg, jag är inte kär i honom längre, vi är bara vänner nu, inget annat! :D

Kram Rosa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0