Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 3 – Mina föräldrar.

okej var börjar jag
mina föräldrar är bäst och så är det
dom finns alltid där för mej:)


jag börjar med mamma
min mama heter Sussie
hon kan jätte mycket om hästar
för hon hade ochså en häst när hon var litten:)
och jag älskar hennne
hon är den bästa mamman som finns<3

Min pappa heter Anders
och är den bästa pappan någonsin
och han är snäll bäst och så
men retas i bland men
jag älskar han<3

Mina föräldrar bor tillsammans och det är jag nöjd för
dom finns om jag behöver dom dom finns hellt enkelt alltid där för mej

tex om jag ska göra en julklapp tex en bricka
så kan jag få hjälp av pappa

och om jag sitter och gör pärlplator så får jag hjälp av mamma
men årkar inte skriva mera

MINA FÖRÄLDRAR  ÄR BÄST! OCH SÅ ÄR DET!!!!




Sandra<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0