Sjuk, igen....

Hej alla glada! (Och inte glada)
Ja, rubriken säger väl en hel del....?
Jag har vart sjuk, ända sen i tisdags... Tro mig, det är INTE kul!
Men, på Måndag MÅSTE jag vara frisk, då är det övar vi på JULSPELET, som är på Tisdag... Gulp...
Det är en tradition i vår skola, att alla 4:or har julspel för hela skolan, först barnskolan, och sedan ungdomsskolan. Vi gör ett julspel i nutid, och jag är uteliggare... Hehe... :D
I alla fall, jag missade ridningen i onsdags också, jag hatar, hatar, hatar att vara sjuk!
Fast... Det är ju inte allt som är dåligt med att vara sjuk, jag kan ju sitta framför datan hela dagen, nä, skoja, jag skulle bara kolla bloggen lite, ska snart sova...
Förresten, det skulle var akul att veta hur många som följer bloggen, kan alla som gör det kommentera?
Det skulle vara jättgulligt! :D

Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

SV; jo allt är bra , med dig då ? :D

2010-12-17 @ 09:40:06
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0