GODMORGON<33

GODMORGON på er ja jag vaknade kl ca9 det var nice ska snart rida oss granen där red jag gö i går ochså men blev ingen skriva för mej i går  för när jag hade ridit jag red 2 hästar hos granen
då var jag tvungen att äta sen badade jag äfter
sen kom chanelle och hennes familje

och då va jag litte med chanelle dom åkte inte hem förns kanske halv 11
hahaha<333
jaja nu är rosa i stan då tråkit men hon kommer hit i gen på måndag så då ska jag väl va med henne
vi ska väl bada ro och kanske ja vara snacka
hahaha

jaja men nu chattar jag med emma och kollar litte bloggar 


MEN ALLA SOM LÄSER VÅR BLOGG KAN NI VARA SNÄLLA OCH KOMENTERA ATTT NI LÄSER VÅR BLOGG 
SÅ KAN VI LÄSA ERAN DET SKULLE VARA KUL


VI HÖRS SENARE ////SANDRA<33333    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0