Tjaaa<333

Hej bloggen:)


vaknade typ för en litten stund sen
men kunde inte sova så tenkte skriva massa inlägg på bloggen !
hoppas rosa börjar skriva ochså!
men jaja i dag vet jag inte vad jag ska göra
ska kanske ut och fota sen tror jag
men skulle vara roligare om Rosa var ute ochså!
men hon drog in till stan i går
och så de var ganska tråkit:(
och hon visste inte när hon skulle komma ut heller.
Hoppas att vi kan vara nästa helg i jallefall!.

Men nu ska vi snacka om det roliga, och härlig: HÖSTLOV! Det har vart efterlängtad lääänge nu, och nu äntligen äntligen är det här, ska njuta av varende sekund för sen dröjer det ca 7/8 veckor tills nästa lov, jullovet.Tror jag de va något sånt ca.

Ja men i fredags skulle jag ha vart med veronika men hon blev sjuk. Inte så kul när de blev helg och lov så blev hon sjuk hehe.


ja men nu ska jag gå och äta frukost så vi hörs senare:)<3

Sandra:)<333

ni får en bild på denna söötis gamal bild<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0