Godmorgon :)<3

hej  bloggen :)



ja snart ska jag till skolan det är väl så där kul i dag :/
här är vårt shema



8.00-9.00
Elevensvall man får välja vad man vill göra :) det är kul

9.00-9.25
rast det är ochså kul hehe:)<33

9.25
har vi matte egenkligen till halv ellva men
friskis och sveetis ska komma då har vi kanske matte
i 15 min

sen till hallen och vara med friskis vet inte hur länge
men men


sen är det typ dags för lunch
ingen anning vad  det blir?

sen efter lunch har jag

idratt i gen vanlig alltså

sen spanska


om det inte är nära förendringar ?????



det har jag ingen aning om =?

ja ja men vi säger så
så hörs vi




puuuuuuuuuuuussssss ssaaandraa¨:):)<333333333

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)- VAR MED OCH TÄVLA OM ATT VINNA ETT KINGSLANDPANNBAND!

sv; oja :D

2010-10-20 @ 16:30:32
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: laura<33

Har länkat ,har du?

2010-10-20 @ 20:08:27
URL: http://tasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0