Hej nu berättar jag<33

Hej nu ska jag berätta litte snappt varför jag inte har skrivit jag har inte haft någon tid kvar typ vi har fotat os i skolan i måndags tror jag det var i helgen som var kklippte jag häkar och rensade rabaterna och litte så man får gö betalt<33
okej så harr jag haft fult up med skolan varje dag och litte läxor och litte så men

i går va jag med verran och vi hade det kul
ska gå på draget på tissdag äfter skolan med verran och det ska bli kul


men fotot gick bra hoppas dom kommer snart då
och så

jag red i tisdags ochså det var supper kul galopperade travade och så klart skrittade vi vi hittade litte svamp ochså mumsigt

och i lördags hade vi främande åt jätte god mat och äfter rät
så det var kul

ja vad mera?

jag var inte med rosa i helgen som var årkade inte pluss att hon hade sin kompis med sej-.- och då orkade jag inte.

idag har jag cyklat litte vart ute vart i skolan träffat verran och emma och så jag var i skolan dom andra dagarna ochså men men

vi hade så här
8.00var det dags för Spanska nu börjar det bli as kul har bästa läraren där typhaha men en av dom bästa i alle fall
sen kl :9.00
var det rast kul men bara att en jätte jobbig jävel följer äfter os as jobbig alltså jag hatar dej så javla mycket
sen 9.25 var det en timme engelska det var kul
sen kl 10.22var det en rast 
10.30 var det en halv timmme svenska
 och sen kl 11.00 var det lunch blev lax i daq
sen hade vi rast  till kl 12
sen kl 12 hade vi hemkunskap då gjorde vi muffins var gott
vi hade hemkunskap i 2 timmar till kl 2 alltså sen slutade vi

nu har jag fot i hopp ett väldigt långt inlägg
så hoppas alla mår bäst och så hörs vi hoppas det blir i kväll

/////Sandra!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0