>.<

Jaha. Jag förbannar verkligen mig själv. >.< Jag LOVADE att bli aktivare på bloggen. Jag är rädd att jag kommer bryta det löftet. Därför gör jag det på en gång, för att undvika fler missförstånd. Ja, jag kommer logga in då och då. Absolut. Men jag är rädd att Sandra kommer vara inne MYCKET oftare än jag. Sorry... :P
Aja, för att gottgöra er visar jag upp mitt lilla egengjorda kollage. Jag har inte lust att förstöra det genom att sätta ett stort såkallat 'Vattenmärke' på det. Jag litar på er. Det kanske ni tycker är orättvist, men så är det faktiskt. Så kom ihåg, INGEN, absolut INGEN får kopiera det. Då polisanmäler jag, vilket kan leda till höga böter. Jaja, slutpratat ^^ Här kommer det;

Snyggt, va? :'D
Ja, jag är ett STORT fan av 'Twilight' <3
Kram Rosa. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0